środa, 2 marca 2011

Niedzielny Squash w Sobocie

dziś aktualności - mieliśmy przyjemność być jednym ze sponsorów turnieju SQ SQUASH Openning Challenge, który odbył się 27 marca w Centrum Tenisowym Sobota. Duży, dobrze zorganizowany turniej - zabawa trwała od 11 do 21. Dla mnie to pierwsze spotkanie ze Squash-em na poziomie turniejowym. Pierwsze spostrzeżenia to duży hałas (akustyka zamkniętej klatki), sporo gry ciałem (no bo na małym, wspólnym boisku to "zasłona" aż się prosi - sędzia ma co robić) i bardzo dużo gry z nadgarstka (taki krótki, oszczędny ruch trochę jak w badmintonie). Ciekawe jak sobie radzą przy deblu:) Ja raz w życiu stałem w środku "klatki" - to na pewno ciekawy sport, ale z kategorii sporty "rakietkowe" mnie bardziej przekonuje tenis czy badminton. No i jeszcze jedno spostrzeżenie - to bardzo trudny sport do wypromowania - no bo jak promować sport, w którym zawodnik zawsze stoi tyłem do obiektywu a piłka na zdjęciu wygląda jak paproch na matrycy:)

Na koniec kilka zdjęć - to naprawdę trudny sport do fotografowania - szybki i trudno przewidywalny (zawodnik ma do wyboru 4 ściany, o które może odbić piłeczkę) - ktoś kto sam gra w squash-a pewno miałby łatwiej. No ale kilka prób się chyba udało:)

najpierw nasze "stoisko"



a teraz meritum - panie i panowie

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz