sobota, 1 lipca 2017

Jakie to miejsce?

Nasz nowy pomysł na konkurs z... rabatami:)

Idea powstała troszkę przypadkowo. W kwietniu musiałem spędzić kilka dni u nas w Poznaniu. Miałem troszkę wolnego czasu więc wziąłem aparat i ruszyłem do miasta. Tak naprawdę to chciałem uciec od miasta nad rzekę. Celem był KontenerArt, który niestety o tej porze nijak życiem nie tętnił. Jak nie ma ludzi, to nie wiadomo czy to miejsce rozrywki czy odosobnienia:)


Postanowiłem przespacerować się w kierunku Malty, ale że nie jestem miłośnikiem wyścigów samochodowych wybrałem dłuższą drogą (zając powiedziałby głupszą drogę) przez ... Ostrów Tumski. Dotychczas myślałem, że "marka" Ostrów Tumski jest zarezerwowana dla Wrocławia, ale wcale tak nie jest - w zasadzie pełni nawet podobną „funkcję". Bazylika archikatedralna Świętych Apostołów Piotra i Pawła, najstarsza polska Katedra jest imponująca, ale turystów chyba jest mniej. We Wrocławiu nie jest łatwo uchwycić obrazek bez żadnego z nich.


Spacerując dotarłem do fajnego, starego nitowanego mostu nad rzeką... Cybinią - nawet nie wiedziałem za mamy taką rzekę.

https://www.facebook.com/172565206107849/photos/a.468009486563418.107228.172565206107849/1561510377213318/?type=3&theater

Zrobiłem zdjęcie i pokazałem rodzinie i znajomym - nikt nie rozpoznał. Wtedy powstała myśl - pokażmy zdjęcie na "fejsie" KształtoSfery, zapytajmy co to za miejsce, ten kto odgadnie dostanie 50% rabatu na wybrany zabieg.

Prywatnie nie korzystamy z facebook-a, nie jesteśmy ani jego wyznawcami ani znawcami, ale... nie ma wątpliwości, że jego znaczenie dla KształtoSfery rośnie. Wydawało nam się, że tego typu konkurs może być ciekawy, pasujący do „mediów społecznościowych" i chyba mieliśmy rację bo reakcja użytkowników FB była bardzo szybka.

Prawidłowa odpowiedź przyszła z... Warszawy - „most Biskupa Jordana" - tego akurat się nie spodziewaliśmy.

Pierwszy raz zagrało, więc postanowiliśmy kontynuować - w sumie były już 4 konkursy. Chcecie zobaczyć jakie? Zapraszany na nasz FB:)

Do poczytania.
ps. to co znalazłem za mostem to prawdziwa perełka - pokażę ją w kolejnym poście.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz